«    Апрель 2025    »    
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Ccылки:

www.mz.gov.kz
Министерство Здравоохранения и социального развития Республики Казахстан


www.caap.info
Центрально-Азиатский Региональный Проект по Контролю СПИД


www.carisa.info
Региональная информационная система по ВИЧ/СПИД


www.plwh.kz
Казахстанский союз людей, живущих с ВИЧ


Телефон доверия: 50-51-01




Жаңалықтар : Іс-әрекеттегі әлеуметтік жарнама

27.03.2025

 

Сіз қаланы аралап жүргенде айналаңыздағы аудио және бейне жарнамаларға жиі назар аудардыңыз ба? Жоқ па?

Біз оған назар аударуды ұсынамыз. Шынында да, наурыз айынан бастап, Көкшетау және Щучинск қалаларында АИТВ-инфекциясы туралы қол жетімді және креативті түрде ақпарат беретін алты баннер орналастырылды. Орталық көшелерінде Сіз, мынадай шығармашылық тақырыптарды таба аласыз: "Махаббат қауіпсіздікпен, ғажап-ақ!", "Кездейсоқ байланыстар? Кездейсоқ емес нәтиже", «АИТВ достық арқылы емес, білместіктен жұғады» және басқалары АИТВ-ға тестілеуге шақырады, жұғу жолдары мен алдын алу шаралары туралы хабардар ететін шығармашылық тақырыптарды көруге болады.

Сонымен қатар, Көкшетау, Степногорск, Щучинск және Атбасар қалаларының 25 сауда үйінде қысқа, бірақ толық ақпараттық және анық хабарламалары бар алдын алу аудиороликтері таратылады.

"Satti" СҮ жанында және Назарбаев пен Абай көшелерінің қиылысында жарықдиодты экранда ақпараттың маңызды аспектілерін көрсететін дыбыстық сүйемелдеумен және мәтінмен АИТВ-инфекциясы туралы бейнероликтер күн сайын көрсетіледі.

Орталықтың баспасөз хатшысы - Нурлыбека Конуспаевтың айтуынша, барлық аудио және бейнеөнімдер аудиторияның назарын аударуда шығармашылықты талап ететін заманауи үрдістер мен трендтерді ескере отырып жасалады.

-       Эстетикалық және жағымды көрнекіліктен басқа, эпидемиологиялық жағдайға бейімділігі бар мазмұнды бөлікке ерекше назар аударылады. Мысалы, соңғы жылдары АИТВ-ның берілуінің негізгі жолы қорғалмаған жыныстық қатынас болып табылады, сондықтан дәл осы аспектіге, сондай — ақ қоғамда АИТВ-мен өмір сүретін адамдарға толерантты көзқарасты қалыптастыруға көп көңіл бөлінеді, - деп бөлісті орталық маманы.

Әлеуметтік жарнама - бұл орталық сәтті қолданатын АИТВ-инфекциясы туралы ақпараттандыру құралдарының бірі. Ол тек назар аударып қана қоймайды, сонымен қатар адамдарды денсаулығы мен алдын-алу қажеттілігі туралы ойлануға шақырады.

Өзіңізге және жақындарыңызға мұқият болыңыз – АИТВ-ға дер кезінде тестілеу өмірді сақтап қалуы мүмкін.