Қарым-қатынас - қазіргі әлемдегі маңызды дағды. Қоғамда дамыған коммуникативті дағдылардың маңыздылығы бұрыннан дәлелденген және кәсіби және жеке биіктерге жетуде шешуші рөл атқарады.
2024 жылдың 11 маусымында орталықтың психологы Маргарита Рыбина орталық мамандары үшін тиімді коммуникациялар бойынша тренинг өткізді.
- Тиімді қарым-қатынас жасай білу түсініспеушіліктер мен қақтығыстардан аулақ болуға, күрделі мәселелердің шешімін тез табуға және нәтижелі жұмыс істеуге көмектеседі, - дейді Маргарита Сергеевна.
Айта кету керек, дамыған қарым-қатынас дағдылары маманның да, жалпы ұйымның да ресурстарын үнемдейді. Сондықтан мұндай қабілеттер қызмет саласына, лауазымына және тәжірибесіне байланысты емес, барлығына қажет. Атап айтқанда, бұл дағдылар маман мен клиенттің өзара әрекеттесуі орын алатын ұйымдар жүйесінде маңызды.
Орталық психологының айтуынша, қызметкерлердің тиімділігі мен жұмысқа қабілеттілігін арттыру ретінде тиімді қарым-қатынас дағдыларын дамытуға және жақсартуға бағытталған тренинг өткізілді. Ойындар мен жаттығулар арқылы тренингте белсенді тыңдау, визуалды байланыс, эмпатия және т.б. дағдылар пысықталды.
Тренинг орталық мамандарынан оң жауап алды.